Zakladatelka Ženského byznysu a Institutu politického marketingu Alžběta Králová se stala jednou z žen, které se o svůj příběh podělily v rámci projektu Žena v zenu. Ten skrze rozhovory s úspěšnými ženami z různých oborů ukazuje, jak se vyrovnat s nástrahami, které s sebou volba … Read More
Šestá lekce Akademie patřila obchodu: Ženy se učily, jak vytvořit kvalitní byznys plán a adekvátně nacenit svou práci
Závěrečná lekce ženského byznysu patřila podnikavým ženám. Téma byznys plán, cenotvorba a obchodní strategie bylo příhodně otevřeno v prostředí mezinárodní poradenské firmy Deloitte. Zakladatelka Alžběta Králová si k sobě totiž přizvala ředitelku poradenských služeb Terezu De Bardi. Ta se s účastnicemi podělila o své zkušenosti … Read More
7 prověřených rad jak na skvělou prezentaci
Ne, nebude to o tom, kam umístit obrázek a jaký font zvolit. Zaměříme se na tvorbu prezentace z většího nadhledu: Jaké otázky si u její tvorby klást? Co zařadit, abychom zaujaly posluchače? Jak nejlépe prezentaci zakončit? Nezkoušejte to metodou pokus omyl a přečtěte si praxí … Read More
Jak být šťastnější a úspěšnější v roce 2021?
Pandemická situace se vleče a zasahuje do všech oblastí našeho života. Mnohé z nás proměnily v rámci home officů svou ložnici v kancelář, jiné o práci přišly a hledají novou v úplně jiném oboru. Ženy s dětmi se mimo roli (pracujících) matek staly učitelkami, kuchařkami … Read More
6 praktických tipů na úspěšnou prezentaci
Uzemnit nohy, uvolnit ruce a správně posadit hlas. Jak se nezaleknout pronesení přípitku na svatbě, prezentace nového projektu kolegům ani představení svého záměru investorům? Pozvání zakladatelky ženského byznysu Alžběty Králové na pátou lekci Akademie přijala Dita Stejskalová. Spolumajitelka Ogilvy PR učila ženy umění prezentace. “Každé … Read More
Jak se stát královnou (sebe)prezentace? Přinášíme tipy na inspirativní knihy, videa i podcasty
Naše sebeprezentace probíhá každý den, ať už nad ní vědomě přemýšlíme nebo ne. Všechny se dostáváme do situací, ve kterých si přejeme udělat ten nejlepší dojem. Chceme srozumitelně prodat myšlenku na přednášce, získat investora pro nový projekt, zatřást emocemi všech hostů na svatbě nebo přesvědčit … Read More
Workshop od Googlu učil ženy z Akademie profesního rozvoje základy Design Thinkingu
Ženský byznys spojil síly s New Generation of Founders od Googlu a přinesl svým účastnicím možnost bezplatně absolvovat workshop Googlu na téma Design Thinking. Jak při tvorbě nových produktů a služeb reflektovat skutečné potřeby cílové skupiny a přemýšlet o věcech “out of the box”? To … Read More
Naučte se za sebe postavit – tipy na asertivní techniky v praxi
Na čtvrté lekci Akademie profesního rozvoje se účastnice učily postavit se za sebe, své názory a pocity – tedy (nejen) asertivní komunikaci. Lekce zaměřená na asertivitu, vyjednávání a decision-making proběhla již tradičně na půdě Amerického centra. Zakladatelka ženského byznysu Alžběta Králová tentokrát na pódiu uvítala … Read More
Budování vlastní značky 2. díl
SWOT analýza z prvního dílu Budování osobní značky je už za vámi? Pak jste úspěšně zvládly revizi toho, kdo jste a co můžete nabídnout. Komu a jakým způsobem? Na to se zaměříme v dnešním díle, který je věnován identifikaci a práci s cílovou skupinou osobního … Read More
5 tipů ženského byznysu k budování vlastní značky
Dne 14. ledna v Americkém centru proběhla 3. lekce Akademie profesního rozvoje. Na lekci Self-brandingu se příhlásilo přes 1 800 žen. Učily se, jak efektivně budovat vlastní značku a prezentovat nové projekty. Své know-how a zkušenosti ženám předala lektorka Lilia Khousnoutdinová — spoluzakladatelka Ecstatic s.r.o. … Read More